Astfel, fiecare membru al personalului trebuie să respecte cu strictețe măsurile de bază pentru protejarea împotriva COVID-19, echipa de management ar trebui să dezvolte un plan de acțiune adaptat situației și să dispună de personal suficient, optimizarea comunicării între conducere și personal și între conducere și client și, nu în ultimul rând, o politică de ocupare a camerelor.
Măsuri de restricționare temporară a unor tipuri de activități
a) Nu vor funcționa într-o primă etapa restaurantele; barurile; cafenelele și cofetăriile din incinta hotelului. Servirea mesei se va face în regim room service. Este preferabil să se folosească tacâmuri și veselă de unică folosință.
b) Locurile de joacă special destinate copiilor vor fi închise
c) Locurile special amenajate pentru fitness, saune; piscină interioară; etc. din incinta hotelurilor, în această prima etapă, rămân închise.
d) Spălarea și dezinfecția suprafețelor din camere și spații comune, se va face mai frecvent decât de obicei, cu soluții speciale biocide, avizate de către MS în acest scopul. În cazul în care, în cadrul hotelului, în rândul personalului sau oaspeților apare un caz confirmat de COVID-19, în urma anchetei epidemiologice desfășurată de către DSP teritorial, activitatea hotelului va fi închisă până la asigurarea dezinfecției tuturor spațiilor sub recomandarea și supravegherea DSP teritoriale.
e) Folosirea lifturilor va fi făcută doar dacă este strict necesar și numai de către cel mult două persoane o dată, care vor purta măști de protecție în tot timpul folosirii liftului. Este recomandabil ca cele două persoane să fie din aceeași familie.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro