Cuprins:
Vânzări de 900 de milioane de lei
La cea de-a 14-a ediție a campaniei de Black Friday, peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse, iar valoarea totală a vânzărilor a fost cu 22% mai mare față de anul trecut. Mai exact, s-au vândut produse în valoare de 896 de milioane de lei.
Datele oferite de eMag arată că 24% din vânzări au fost realizate prin servicii flexibile de plată, cum ar fi MyWallet și alte opțiuni de plată în rate oferite de partenerii companiei.
Totodată, 81% din comenzi au fost plasate pentru ridicare la locker, iar 73% din tranzacții au fost achitate online, cu cardul.
„Diversitatea mare de oferte la cele mai mici preţuri din an a menţinut interesul crescut al clienţilor pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediţii confirmă tendinţele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulţi consumatori îşi pregătesc bugete mai mari şi chiar amână unele achiziţii pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi pentru bunuri necesare zi cu zi”, se menţionează în comunicat.
Record de abonați Genius
Black Friday 2024 a înregistrat și un record de abonați Genius, ajungând la un milion de utilizatori care beneficiază de livrare gratuită și oferte exclusive.
Peste 38% dintre clienții eMag care au comandat au avut abonament Genius.
Abonații Genius au comandat, în medie, 6,3 produse din diverse categorii precum electrocasnice, produse pentru casă, cosmetice și hrană pentru animale.
Topul celor mai comandate produse
Printre categoriile de produse preferate de clienți se numără:
- Băuturi și produse alimentare – 706.000 de produse
- Cosmetice, suplimente și îngrijire personală – 615.000 de produse
- Jucării și articole pentru copii – 399.000 de produse
- Mobilă & casă – 210.000 de produse
- Laptopuri, echipamente IT și birotică – 144.000 de produse
- Electrocasnice mici – 162.000 de produse
- Fashion și sport – 113.000 de produse
- TV, audio-video, gaming şi cărţi – 98.000 de produse.
Printre articolele speciale comandate se numără 2.500 de nopți de cazare, 4.000 de vouchere pentru bilete de avion, 19 automobile, 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.
În doar o zi, au fost achiziționate mai mult de 6 kilograme de aur, în valoare de aproximativ 2.400.000 de lei.
Cei 13.200 de parteneri eMag Marketplace care au oferit reduceri de Black Friday au înregistrat o creștere de 30% în vânzări față de anul trecut.
Cele mai mari comenzi ca valoare sunt în București, Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.
Fondat în 2001, eMag s-a extins în România, Ungaria și Bulgaria.