România este a 15-a țară în care se extinde compania, iar inaugurarea vine la un an și jumătate de la primele informații privind intrarea Primark în țara noastră.

Retailerul a anunțat axarea pe produse la prețuri convenabile și sustenabilitate.

Foto: Eli Driu/Libertatea

„Suntem încântați să deschidem porțile primului nostru magazin din România în această dimineață. Lansarea pe cea de-a patra piață din Europa Centrală și de Est și pe cea de-a 15-a piață la nivel internațional este o zi istorică pentru companie și colegi și suntem mândri să întâmpinăm clienții în noul nostru magazin minunat. Avem planuri de dezvoltare ambițioase în ECE (Europa Centrală și de Est – n.r.) și inaugurarea de astăzi este primul pas în România – vor urma mulți alții”, a declarat, într-un comunicat, Maciej Podwojski, directorul de vânzări pentru Europa Centrală și de Est al Primark.

Peste 70.000 de angajați în lume

Societatea are peste 70.000 de angajați în Europa și SUA și este o subsidiară a grupului britanic Associated British Foods (ABF).

Primark a fost fondată în 1969 în Dublin sub numele de Penneys, brand care este în continuare folosit în această țară.

Foto: Eli Driu/Libertatea

În afara Irlandei, compania folosește brandul Primark, deoarece nu a putut să utilizeze brandul Penneys în Marea Britanie atunci când a vrut să se extindă.

Motivul îl constituie faptul că grupul american JC Penney, care vinde tot haine, are dreptul de folosire a mărcii Penney în Marea Britanie, conform site-ului său.

Ulterior, societatea a folosit brandul Primark în afara Irlandei.

Primark a consemnat în acest an vânzări de 7,69 miliarde de lire sterline, în creștere față de cele 5,59 miliarde de anul trecut, potrivit Statista.com.

Foto: Eli Driu/Libertatea

 
 

Urmărește-ne pe Google News