Peste două milioane de spectatori au accesat transmisiunea live difuzată pe pagina de Facebook Radio ZU, conform Radio ZU. Peste 18.000 de români a fost vârful de audiență la miezul nopții în transmisiunea live, din care 13.000 pe contul de YouTube Radio ZU si 5.000 pe pagina de Facebook a Radio ZU. Contul de Facebook Radio ZU a ajuns în acest moment la peste 2,3 milioane de urmăritori.
La baza audienţei impresionante din online a stat conceptul Revelionului ZU. Buzdugan, Morar și Emma Ștefan erau în studioul Radio ZU, de unde puneau muzică, iar publicul putea intra pe zoom ca să se vadă pe TV, din sufrageria de acasă, la televizor, arată sursa citată.
Daniel Buzdugan și Mihai Morar au fost toată noaptea în direct pe ZU TV, pe Antena Play și pe conturile de Facebook și de YouTube. Pe TV, audienţa a fost de până în 50.000 de telespectatori pe minut.
E primul Revelion din istoria Radio ZU. Și nici măcar nu a fost ideea noastră, a venit de la ascultători… a plecat ca o glumă, am tot rostogolit-o și uite unde s-a ajuns… De fiecare dată, de Anul Nou, eram la evenimente împreună. Chiar ne întrebam, lunile trecute, dacă o să rupem tradiția anul ăsta… eram pregătiți să stăm acasă… dar au găsit ascultătorii soluția: Revelionul la radio, în radio.
Mihai Morar:
Daniel Buzdugan, Mihai Morar și Emma au fost în direct cu ascultătorii timp de nouă ore, de la 21.00 până la 6 dimineața.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro