O hrana mai sanatoasa. Americanii vor alimente care sa le reduca riscul de a se imbolnavi de inima si alimente bogate in vitamine si minerale, care sa le fortifice organismul.
Adio hidrocarburilor. Alimentele cu continut bogat in proteine si sarac in hidrocarburi se vand cum se vindea painea calda.
Sanatatea copiilor. Jumatate din familiile americane prefera mancarurile sanatoase, atunci cand trebuie sa alcatuiasca meniul copiilor.
Puterea de vindecare. Doua treimi dintre cumparatori spun ca schimba regimul pentru a-si micsora nivelul de colesterol.
Ingrediente la moda. De la uleiurile de peste la sterolii din plante care reduc colesterolul, americanii vor ca alimentele pe care le cumpara sa contina ingrediente sanatoase.
Bauturi mai sanatoase. Specialistii prevad ca americanii vor ajunge sa cumpere mai multa apa imbuteliata decat cafea sau bere. Aromele artificiale pierd teren in favoarea bauturilor naturale.
Energie. Bauturile energizante reprezinta sectorul care se dezvolta cel mai rapid, urmat imediat de bauturile pentru sportivii performanti.
Restaurantele reactioneaza. Orice comerciant care a experimentat o scadere drastica a vanzarilor va cauta sa se adapteze. Masurile merg de la trecerea pe meniu a numarului de calorii pe portie, pana la micsorarea portiilor.
Aliati puternici. Numarul partizanilor hranei sanatoase creste. O treime dintre consumatori aleg preparate organice, iar 30% dintre ei prefera sa manance ceva fara carne.
Tendinta se globalizeaza. Cei 130 de milioane de americani supraponderali nu sunt singurii de pe lume. Pe glob mai exista inca 170 de milioane de persoane cu greutatea mai mare decat cea normala.

 
 

Urmărește-ne pe Google News