Avionul ar fi trebuit să decoleze de pe aeroportul suedez sâmbătă seară, 2 noiembrie, în jurul orei 22.00, dar din cauza unei defecțiuni plecarea a fost amânată până duminică seară.
Pasagerii au susținut că nimeni nu le-a explicat ce se întâmplă, iar unii dintre ei, care aveau și copii, au dormit pe jos în aeroport. Alții au reușit să găsească hoteluri în noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 3.00. În aeroportul suedez au fost călători din Maramureș, Bistrița Năsăud și Cluj.
„Problema este sunt foarte mulți oameni implicați, mulți oameni cu copii mici, este o clasă întreagă de copii de la o școală din Bistrița. Ne-au trimis bagajele înapoi la 2 și jumătate și ne-au spus «mulțumim, la revedere, descurcați-vă». Aeroportul din Malmö nu e chiar în oraș, e o distanță destul de mare, au fost o grămadă de oameni care nici nu vorbeau suedeză, iar ei doar în suedeză ne dădeau informații”, a relatat un pasager clujean.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 5El a adăugat că toată lumea s-a descurcat cum a putut, iar „cine a avut curajul să facă circ mai mare a primit camere la hotel în zonă, ceilalți ne-am descurcat, ne-am dus la primul hotel disponibil”.
Compania aeriană low-cost a transmis că va rambursa cheltuielile pentru cazare, dar în limita unei limite acceptabile, fără să explice care sumă este considerată rezonabilă.
„Wizz Air se angajează să ramburseze cheltuielile suportate pentru cazare până la o sumă rezonabilă, la depunerea unei cereri de rambursare pe website-ul său oficial. În plus, toți pasagerii au primit vouchere de masă în timpul întârzierii prelungite din 3 noiembrie”, au anunțat reprezentanții companiei.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
iugavirgil • 04.11.2024, 18:42
Zbori cu lowcost îți asumi riscuri și nu te plângi la TV și în presa
Andan09 • 04.11.2024, 20:37
iugavirgil • 04.11.2024, 18:42
Zbori cu lowcost îți asumi riscuri și nu te plângi la TV și în presa
Mai Virgil, tu lucrezi la wizz, este? Hahaha! Pai ce treaba are low cost cu drepturile clientului? Dupa cum gandesti inseamna ca aia la autocar ar trebui sa fie si batuti...
Andan09 • 04.11.2024, 17:49
Eu am insistat o multime sa primesc inapoi banii de bilet, ala de autobuz nici in ziua de azi nu i-am primit.. mi-au dat cateva mailuri intreband acelasi lucruri cu banca si contul dar banii nu am primit nici dupa 3 luni si jumate... mi-am dat seama ca ei pretind ca nu am raspuns, din moment ce mi-au dat atatea mailuri... si la urma am primit mail ca ei s-au descurcat bine cu pasagerii dupa anularea zborului... hahaha! Nu m-a sunat decat un robot care a zis repede, o singura data, ca sa sun eu... Da, ANPC-ul doarme bine mersi... pe blue air i-a matrasit repede dar de wizz nu se atinge.. curios..!