Avionul ar fi trebuit să decoleze de pe aeroportul suedez sâmbătă seară, 2 noiembrie, în jurul orei 22.00, dar din cauza unei defecțiuni plecarea a fost amânată până duminică seară.
Pasagerii au susținut că nimeni nu le-a explicat ce se întâmplă, iar unii dintre ei, care aveau și copii, au dormit pe jos în aeroport. Alții au reușit să găsească hoteluri în noaptea de sâmbătă spre duminică, în jurul orei 3.00. În aeroportul suedez au fost călători din Maramureș, Bistrița Năsăud și Cluj.
„Problema este sunt foarte mulți oameni implicați, mulți oameni cu copii mici, este o clasă întreagă de copii de la o școală din Bistrița. Ne-au trimis bagajele înapoi la 2 și jumătate și ne-au spus «mulțumim, la revedere, descurcați-vă». Aeroportul din Malmö nu e chiar în oraș, e o distanță destul de mare, au fost o grămadă de oameni care nici nu vorbeau suedeză, iar ei doar în suedeză ne dădeau informații”, a relatat un pasager clujean.
El a adăugat că toată lumea s-a descurcat cum a putut, iar „cine a avut curajul să facă circ mai mare a primit camere la hotel în zonă, ceilalți ne-am descurcat, ne-am dus la primul hotel disponibil”.
Compania aeriană low-cost a transmis că va rambursa cheltuielile pentru cazare, dar în limita unei limite acceptabile, fără să explice care sumă este considerată rezonabilă.
„Wizz Air se angajează să ramburseze cheltuielile suportate pentru cazare până la o sumă rezonabilă, la depunerea unei cereri de rambursare pe website-ul său oficial. În plus, toți pasagerii au primit vouchere de masă în timpul întârzierii prelungite din 3 noiembrie”, au anunțat reprezentanții companiei.
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!