Aceste iniţiative se desfăşoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, şi sunt orientate către atragerea turiştilor britanici şi a celor internaţionali, se arată în comunicatul transmis miercuri de Ministerul Turismului.
Acţiunea poartă mesajul „Hop on board to Romania”, iar ţara noastră vrea astfel să atragă turişti britanici şi internaţionali.
România, promovată pe autobuzele britanice timp de o lună
Simultan cu prezenţa la târgul internațional de turism „World Travel Market” (WTM), România derulează în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie o campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool.
„Campania include 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populaţia Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări”, se arată în comunicatul de la minister.
În Manchester, Birmingham şi Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel naţional.
„Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional de turism World Travel Market (WTM) şi printr-o campanie outdoor (OOH) desfăşurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham şi Liverpool. Aceste iniţiative se desfăşoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, şi sunt orientate către atragerea turiştilor britanici şi a celor internaţionali”, informează ministerul.
Regatul Unit, printre principalele pieţe de interes pentru turismul din România
Regatul Unit se numără printre principalele pieţe de interes pentru turismul românesc. Conform estimărilor pentru anul curent, britanicii vor realiza peste 97 de milioane de călătorii internaţionale, cheltuielile urmând să atingă 90,46 miliarde de dolari.
Interesul lor faţă de România a crescut constant în ultimii ani, în perioada 2007-2017, destinaţia noastră înregistrând cel mai mare ritm de creştere în opţiunile acestora de vacanţă, cu o revenire spectaculoasă în 2022, atunci când a fost atinsă o creştere de 280% faţă de 2021.
Trendul crescător s-a menţinut şi în 2023, cu o creştere de 26,5%. În general, turiştii britanici sunt atraşi de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural şi de oferta de city-break, precum şi de conectivitatea aeriană optimizată între cele două ţări.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro