„Vrem să ne extindem în mediul online. Suntem în tratative să avem o hartă interactivă digitală pe site-ul nostru care, atunci când intri pe Tulcea, de exemplu, să prezinte toate atracţiile turistice şi, vom vedea dacă vom putea, toate locurile de cazare”, a declarat ministrul Trif, citat de Agerpres.

Potrivit lui, instituţia pe care o conduce a fost deficitară, până acum, în ceea ce priveşte promovarea în mediul online. „Promovarea este cel mai important domeniu al marketingului. Noi mergem din inerţie şi din reclama făcută de unii turişti, care uneori nu este favorabilă”, a mai spus ministrul Turismului, la întâlnirea cu agențiile de turism care a avut loc la Tulcea.
Ministrul a reafirmat că, până la sfârşitul anului, se vor redeschide birourile externe. „A fost o greşeală să le desfiinţăm. Ele trebuiau eficientizate. Până la sfârşitul anului, vom avea 17-18 locaţii care vor asigura legătura statului român în mod direct cu operatorii”, a afirmat ministrul Trif.

Șeful turismului s-a declarant nemulțumit de acţiunile de promovare derulate până în prezent la nivel international, mai ales că ministerul a pierdut fonduri la rectificarea bugetară din cauză că banii nu au fost cheltuiţi anul trecut.

„Avem, la ora actuală, doar târgurile de turism, iar aceste târguri de turism ocupă nişte standuri învechite”, a menţionat ministrul Trif.

El a amintit greşeala făcută la Târgul de turism din Berlin de un angajat al ministerului şi a menţionat că toţi salariaţii care vor gafa într-un mod similar îşi vor pierde locurile de muncă.

Trif a răspuns astfel la nemulţumirile exprimate de unii operatori turistici privind modul de promovare a unor zone din România la târgurile internaţionale de profil.


Citește și:

Justiţia din Iași a dat înapoi permisul de conducere unui şofer care a murit în toamna anului trecut

 
 

Urmărește-ne pe Google News