Potrivit sursei citate, valoarea coșului mediu a sărit de 700 de lei. În primele șapte ore de la startul evenimentului, s-a cheltuit un milion de lei pe minut.
Cumpărătorii și-au luat în special produse pentru casă, dar și de îngrijire personală.
În topul vânzărilor s-au aflat inclusiv produse de protecție sanitară, cum ar fi mănușile și măștile, dar și teste PCR pentru depistarea coronavirusului.
Cumpărăturile s-au concentrat în acest an pe ofertele din online, în condițiile în care restricțiile legate de măsurile împotriva Covid au dus la scăderea vânzărilor în magazinele tradiționale.
Florin Filote, reprezentantul unui magazin online, a precizat că, pe lângă ofertele tradiționale, de la electrocasnice la electronice, telefoane mobile, produse IT, anul acesta au fost oferte la servicii turistice sau închiriere de automobile și autorulote.
Au crescut plățile online
În ”minutul de aur” (07.44 – 07.45), au fost făcute circa 5.000 de tranzacții. În ediția de anul acesta, cel mai valoros produs a fost o mașină de peste 40.000 de euro, la care s-a aplicat o reducere de mai bine de 13.000 de euro.
Multe magazine au prelungit campania de Black Friday și în weekend.
Elena Gheorghe, reprezentantul unei companii procesatoare de plăți electronice, a precizat că românii s-au obișnuit cu plățile online.
”S-a constatat creșterea tranzacțiilor cu plata într-un singur click cu 120%, ceea ce înseamnă că oamenii s-au obișnuit cu plata cu cardul”, a spus aceasta.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro