Un exemplu al faptului că românii îşi doresc să achiziţioneze obiecte foarte scumpe şi renumite l-am avut săptămâna trecută când şase români şi-au cumpărat cel mai scump parfum din lume, „No.1′, de la Clive Christian, în valoare de 3.000 de euro.
Anul acesta în România, vânzările de autoturisme s-au dublat. Vara aceasta pe litoral, parcarea oricărei discoteci din Mamaia arăta ca un mare salon de maşini, iar pe străzile din Bucureşti poţi vedea, pe lângă Dacii din 1970, maşini Bentley sau Ferrari.
Deşi 80% dintre români nu-şi pot permite achiziţionarea unei case cu banii jos, există mulţi pentru care casele din România nu mai reprezintă de mult o atracţie. Aceştia îşi cumpără imobile de lux în Dubai, Martinica sau Republica Dominicană ori îşi iau case pe litoralul bulgăresc sau cel grecesc.
Acestea sunt doar câteva dintre exemplele care-i clasează pe români în topul sumelor excesive consumate pentru a-şi satisface mofturile, conform EVZ.