Ioana Cristescu, Bucuresti: Am auzit, mai de mult, ca ar exista un abonament social. Stiu ca la un astfel de abonament ai doar posibilitatea de a primi telefoane si nu de a da. As vrea sa stiu care sunt conditiile pentru a beneficia si eu de un asemenea abonament.
Raspuns: Abonamentul social se poate acorda doar pentru o perioada de trei luni. Posesorii acestui tip de abonament pot apela doar Serviciile 921 (Deranjamente Posturi Telefonice), 930 (Ghidul Serviciilor RomTelecom), 955 (Politia), 961 (Salvarea), 0800xxxxx (Numere verzi), 08080xxxx (Cartele Preplatite). Trebuie mentionat ca acceptand schimbarea tipului de abonament exista posibilitatea schimbarii numarului de telefon. Pentru detalii suplimentare puteti apela Ghidul Serviciilor RomTelecom – 930.
Constantin Ghinea, aleea Lunca Siretului nr. 1, Bucuresti: Cei de la RomTelecom trebuie sa-mi trimita acasa o data cu factura de telefon si factura detaliata. Acest lucru nu se intampla decat dupa ce fac sesizari peste sesizari. Nu stiu de ce se intampla asa, pentru ca eu platesc taxa specifica acestei operatiuni.
Raspuns: Va informam ca factura telefonica detaliata va este expediata lunar, in plic, impreuna cu factura telefonica. Intrucat au fost efectuate verificarile necesare si nu s-au constatat nereguli, Directia de Telecomunicatii Bucuresti a inaintat Companiei Nationale Posta Romana o scrisoare prin care s-au solicitat explicatii cu privire la expedierea facturilor telefonice pe adresa dv.
Gheorghe Pana, Bucuresti: Nu se mai gasesc cartele telefonice de 50.000 de lei. De ce?
Raspuns: In oficiile comerciale RomTelecom se comercializeaza preponderent cartele de 100.000 lei si 200.000 lei. Cele de 50.000 lei au fost retrase treptat, din cauza cererii scazute a pietei si a valorii reduse a creditului.