Elena Mangiurea, Bucuresti: Mama locuieste in cartierul Militari. De cand s-a schimbat centrala telefonica, daca o apeleaza cineva si ea nu raspunde, intra automat un robot. Nu mi se pare corect acest lucru, mai ales ca vorbitul cu robotul te costa.
Raspuns: Pentru a putea investiga situatia reclamata de dv. avem nevoie de date suplimentare: numele complet al mamei dv., numarul postului telefonic, adresa completa. Asteptam aceste date.
Petre Toma, Voluntari: Cererea mea pentru instalarea unui post telefonic nu s-a rezolvat, de mai multi ani.
Raspuns: In prezent e in curs de executie o extensie a retelei din zona sos. Afumati pe strazile adiacente acesteia, care va permite rezolvarea unei bune parti din cererile din evidenta noastra.
Ioana Barbu, Bucuresti: Introducerea noii numerotatii telefonice implica platirea vreunei taxe suplimentare de catre abonati?
Raspuns: Schimbarea numerotatiei telefonice nu presupune plata vreunei taxe de catre abonatii companiei nationale RomTelecom.

 
 

Urmărește-ne pe Google News