Adrian Tutila, strada Pajurei, Bucuresti: Am fost plecat din localitate din mai pana in octombrie. In aceasta perioada pe factura au aparut convorbiri facturate in valuta (din ce stiu eu sunt cele pe mobil). Raspuns: Pentru a clarifica situatia convorbirilor efectuate in perioada respectiva va sugeram sa va prezentati la Oficiul Comercial de care apartineti si sa solicitati printr-o cerere scrisa eliberarea facturii detaliate. In cazul in care contestati veridicitatea datelor inscrise in factura puteti depune o reclamatie la acelasi oficiu comercial. Irina Barbu, Bucuresti: Locuiesc impreuna cu fiica mea in aceeasi casa. Ea are doua telefoane si ar dori ca unul sa-l treaca pe numele meu cu acelasi numar de apel. Vreau sa stiu daca se poate si ce trebuie sa fac. Raspuns: Schimbarea titularului postului telefonic se face depunand o cerere la Oficiul Comercial de care apartineti. Cererea trebuie sa fie insotita de acordul actualului titular, copie dupa contractul casei si buletin de identitate.