Maria Nicolae, strada Malcoci nr. 24, Bucuresti: Pe factura din decembrie ne-a venit de plata 2.595.000 de lei. Noi suntem batrani si bolnavi, eu am 71 de ani si sotul meu, 78 si nu vorbim cu nimeni la telefon. De la RomTelecom ne-au spus ca suntem buni de plata.
Raspuns: In urma verificarilor tehnice s-a constatat ca nu au existat deranjamente sau conexiuni clandestine care sa afecteze contorizarea postului telefonic. Pentru a evita astfel de situatii pe viitor, va sugeram sa solicitati la oficiul comercial de care apartineti restrictionarea permanenta (din centrala) a apelurilor de la postul dv., catre operatorii de telefonie mobila.
Maria Berar, aleea Diham nr. 5, Bucuresti: De mai multe zile telefonul nu functioneaza. Ce se intampla?
Raspuns: In zona dv. a existat un deranjament in cablu, care a fost remediat. Regretam situatia in care v-ati aflat din cauza acestui deranjament tehnic.

 
 

Urmărește-ne pe Google News