Ion Oprisan, aleea Istru nr. A2, Bucuresti: S-a anuntat ca putem sa solicitam desfasuratorul prin telefon. Eu am apelat acel numar de telefon si au refuzat sa ne dea lista detaliata.De ce?Raspuns: De la 15 octombrie 2001, abonatii RomTelecom pot solicita emiterea facturii detaliate si telefonic, apeland gratuit 930. Factura detaliata poate fi ridicata dupa 3 zile lucratoare de la data solicitarii telefonice, de la oficiul comercial la care e arondat telefonul. Factura detaliata se inmaneaza numai titularului (cu act de identitate) sau imputernicitului acestuia (cu procura).
Mariana Lazar, Bucuresti: RomTelecom poate schimba termenul de plata a facturii pentru postul telefonic pe care il detin, astfel incat acesta sa fie dupa data incasarii pensiei? Daca da, cum trebuie procedat?
Raspuns: Schimbarea termenului de plata pentru factura dv. telefonica presupune si schimbarea numarului de apel. Daca acceptati aceasta conditie, depuneti o cerere la oficiul comercial la care e arondat postul dv. telefonic, specificand si data la care doriti efectuarea platii facturii. Schimbarea numarului de telefon se face in functie de conditiile tehnice existente si cu aplicarea tarifului RomTelecom in vigoare.
Dumitra Stancu, str. Margeanului, nr. 46, Bucuresti: In februarie, factura de telefon mi-a venit foarte incarcata, in valoare de 12.177.000 lei. Pe factura apar foarte multe numere de telefon cu 89. Eu nu am vorbit la aceste numere. De 6 ani de cand am telefonul nu am depasit cele 100 de impulsuri incluse. De la RomTelecom mi s-a spus sa platesc in rate, dar eu nu sunt de acord sa dau niste bani pentru ceva ce nu am consumat. Se pot face niste verficari pentru a se stabili cine este vinovatul.
Raspuns: In urma investigatiilor facute, RomTelecom nu a constatat erori in inregistrarea si taxarea serviciilor telefonice efectuate de la postul dv. telefonic in perioada 6.01-5.02.2002. In urma repetatelor sesizari, termenul de plata a facturii a fost fixat pentru data de 10.06.2002. Pentru plata esalonata a debitului puteti depune o cerere in acest sens sau va puteti prezenta in audienta la conducerea Directiei de Telecomunicatii Bucuresti.