Sigla înfățișează principalele simboluri ale restaurantului: doi cartofi prăjiți și un burger în formă de „M”.
”Fundalul verde al logo-ului simbolizează calitatea produselor și a serviciilor cu care sunt obișnuiți oaspeții noștri”, a anunțat un purtător de cuvânt al lanțului care a preluat afacerile McDonald’s, citat de TASS.
Ahead of its relaunch on 12 June, the new „McDonald’s” has confirmed to RIA Novosti that this will be its logo
— Francis Scarr (@francis_scarr) June 9, 2022
It apparently represents a burger and two French frieshttps://t.co/ZDHEy1yXYv pic.twitter.com/0CKAm0ALMQ
Relansarea va avea loc duminică, 12 iunie, de Ziua Rusiei, o sărbătoare naţională care celebrează independenţa ţării, în aceeaşi locaţie emblematică din Piaţa Puşkin din Moscova, unde McDonalds a fost deschis pentru prima dată în ianuarie 1990, la scurt timp după căderea Zidului Berlinului.
Mulțimi de oameni au stat atunci la coadă pentru un burger, iar momentul a marcat începutul unei noi ere, mai deschise, și ridicarea Cortinei de Fier.
Acum, după 32 de ani, McDonalds a plecat definitiv din Rusia, invocând criza umanitară din Ucraina și mediul operațional imprevizibil din Rusia. La 16 mai, gigantul fast-food a anunțat că a început deja procesul de vânzare a celor 850 de restaurante din țară.
McDonald’s a anunţat luna trecută că îşi vinde restaurantele unuia dintre licenţiaţii locali, Alexander Govor.
Redeschiderea va acoperi iniţial 15 locaţii din Moscova şi regiunea înconjurătoare.
Govor a spus că intenţionează să extindă noul brand la 1.000 de locaţii din toată ţara şi să redeschidă toate restaurantele lanţului în termen de două luni.
Urmărește pe Libertatea LIVETEXT cu cele mai noi informații despre războiul din Ucraina