În primele două săptămâni din septembrie, aproximativ 80% dintre zborurile Ryanair au ajuns la timp la destinației. Acest lucru a fost considerat „inacceptabil” de către companie, așa afirmă reprezentanții companiei, într-un comunicat. Astfel, Ryanair a decis să anuleze mai puțin de 2% dintre zborurile sale, pentru a ptuea să păstreze rata punctualității la 90%.
Decizia ar afecta aproximativ 285.000 de pasageri, care pot primi banii înapoi sau curse alternatice. Totodată, compania a mai spus că va suporta suprataxa de 40 de euro, impusă de obicei pentru schimbarea zborurilor.
Pasagerii s-au plâns însă de faptul că au fost anunțați cu foarte puțin timp înainte, notează BBC News. Potrivit sursei citate, Ryanair a înregistrat un profit de 1,32 miliarde de euro anul trecut, având nu mai puțin de 120 de milioane de pasageri. Prin urmare, compania își permite să decidă anularea acestor curse, care afectează câteva sute de mii de pasageri. Ryanair operează și în România, având curse din mai multe orașe, respectiv București, Oradea, Craiova și Timișoara.