Într-un mesaj publicat pe Facebook, Grindeanu a precizat că astfel, se poate circula pe o distanță de 71,6 km ai acestui drum expres, adică între Robăneşti, județul Dolj, și Coloneşti, județul Olt.
„Cei 31,75 km ai Tronsonului 3 (Valea Mare – Coloneşti) sunt deschişi cu 6 luni mai devreme faţă de termenul contractual şi sunt executaţi de acelaşi constructor român care a finalizat anul trecut Tronsonul 2 (Robăneşti-Valea Mare) în lungime de 39,85 km”, a precizat Grindeanu.
De asemenea, ministrul a afirmat că dacă se va păstra actualul ritm al lucrărilor, „anul viitor se va putea circula pe toţi cei 121 km ai DEx Craiova-Piteşti, după ce se vor finaliza lucrările şi pe Tronsoanele 1 şi 4”.
Pentru acest proiect, constructorii – Asocierea SA&PE Construct SRL – SC. Spedition UMB SRL – SC. Tehnostrade SRL – SC Consitrans SRL – au avut la dispoziție „36 de luni și 782,45 de milioane de lei, fără TVA”, finanțare asigurată prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), a precizat, tot pe Facebook, directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cristian Pistol.
Foto: facebook.com/grindeanusorin
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Simona.T • 24.12.2023, 18:07
mare minune, si cant te gandesti ca altii faceau lucurul asta acum 50 de ani si nu se laudau atata