De la vanzarea prin licitatie a anumitor parti ale corpului in scop publicitar si pana la vinderea, pixel cu pixel, a unei pagini de Internet, nu e decat un singur pas. Rezultatul: o afacere destul de banoasa, cu un volum de munca foarte redus, se arata intr-o analiza de pe site-ul Linternaute. Vandute in scop publicitar, ideile inventive devin in scurt timp modele de imbogatire rapida pentru toti.
– Americana Karolyne Smith, care in urma cu un an isi scotea la licitatie pe e-Bay fruntea ca spatiu publicitar, a dat startul celor mai ingenioase idei de afaceri. In cazul femeii licitatia a fost una extrem de stransa, site-ul de cazinouri online Golden Palace.com adjudecandu-si la pretul de 15.000 $ fruntea propusa spre a fi tatuata. Ulterior, Karolyne a repetat aceeasi “afacere” de mai multe ori, contul ei ingrosandu-se simtitor.
– Un alt american care avea nevoie disperata de bani pentru a-si plati studiile a lansat pe Internet o pagina pe care intentiona sa o vanda pixel cu pixel. Daca ideea initiala era sa vanda pachete promotionale de 10 pixeli la preturi cuprinse intre 10 si 100 $, tanarul s-a trezit in luna august a anului trecut asaltat de oferte foarte tentante. Printre cei care au cumparat pixeli amintim site-ul Golden Palace si Yahoo.com.
– O idee, europeana de data aceasta, care s-a dovedit banoasa este si cea a publicitatii pe autovehicule. Pentru inchirierea unui spatiu pe caroserie se pot incasa sume cuprinse intre 70 si 300 de euro. Singura conditie este ca proprietarul sa aiba o masina “deosebita” si sa se plimbe cu ea zilnic. In acest caz, ofertele pot fi facute publice si prin intermediul presei scrise.
– “Grupul jucatorilor la Loto”, infiintat in Franta de catre Gerard Denaix, specialist in jocuri de noroc si pariuri sportive, este “reteta ideala de a mari sansele de castig”. “Peste 500 de persoane joaca la Loto impreuna pe mai multe numere decat cele extrase, marind astfel sansele de castig”, a declarat Denaix. In functie de suma pusa in joc, fiecare va castiga o cota parte din premiul cel mare.