Dam publicitatii textul integral al comunicatului salariatilor RODIPET SA sosit ieri la redactie:
Salariatii din cadrul S.C. Rodipet solicita ca A.P.A.P.S., in ceasul al doisprezecelea, sa procedeze cu seriozitate si responsabilitate fata de soarta acestei institutii, astfel incat conducerea sa fie incredintata unei echipe de profesionisti, dovediti prin activitatea de pana acum, oameni corecti si dispusi sa faca meserie.
Ne permitem sa sugeram cateva aspecte ce trebuie luate in calcul:
Asigurarea continuitatii activitatii specifice societatii si a locurilor de munca pentru angajatii ce isi desfasoara activitatea corect.
Asigurarea frontului de lucru prin atragerea de contracte, avand in vedere numarul mare de unitati de desfacere si logistica de transport – beneficiu pentru societate.
Plata la termenele stabilite a editurilor, de la care se realizeaza profit considerabil din desfacere.
Analiza lunara de Serviciul de Analiza Economica a veniturilor si cheltuielilor pe fiecare sucursala si sector de activitate si propunerea de masuri de remediere, in termenele legale, a eventualelor nereguli si prejudicii confirmate.
Angajarea de personal, prin concurs, cu sanse egale pentru fiecare participant in sectoarele unde se impune acesta.
Asigurarea unui salariu care sa corespunda cu munca depusa din punct de vedere al importantei, competentei si volumului. Pana la sfarsitul anului, pentru prelucrator presa, salariul de incadrare sa ajunga la cel putin 2.500.000 lei.
Majorarea salariilor sa se faca prin negociere, nu prin indexare.
Analiza lunara a eficientei muncii si cheltuielilor inregistrate de catre directorii de district, corespunzator cu rezultatele sucursalelor din subordine – in prezent, un director de district cheltuieste cca. 18 milioane/luna.
Analiza lunara a activitatii depuse de catre Oficiul Juridic, procese castigate, procese pierdute si acordarea salariilor in functie de acestea – in prezent nu au nici un proces castigat.
Elaborarea unei strategii de dezvoltare a societatii pe termene scurte si medii.
Desfiintarea postului de director comercial, intrucat contractele sunt negociate de director logistica.
Elaborarea unor criterii de performanta pentru personalul care beneficiaza de spor de conducere si acordarea acestuia in functie de rezultate.
Intalniri trimestriale de lucru cu toti factorii de raspundere din cadrul S.C. Rodipet S.A. (sucursale + sediul central).
Luarea de masuri legale de recuperare in 30 de zile a pagubelor, ca urmare a minusurilor inregistrate.
Reanalizarea inlocuirilor facute de dragul inlocuirii (ex: Neamt, Brasov, Timisoara, Sibiu, Alba-Iulia, Tulcea, Galati, Oradea, Suceava), unde fostii directori au facut meserie, in prezent sefii de sucursale trec pe la filiale in vizite.
Desfiintarea tuturor posturilor de consilier, care nu fac decat sa citeasca ziarele, pe 10-12 milioane lei.
Sa se vanda parcul de fiare vechi (masini) si sa se cumpere altele noi, intrucat in prezent se cheltuiesc cca. 800 milioane lei -1 miliard lei pe luna pentru piese reconditionate.
Sa se desfiinteze protocolul de 1,502 milioane (saptamanal) cat salariul unui angajat.
La conducerea Serviciului Marketing-Comercial sa fie promovate persoane competente, prin concurs, nu sa le faca treaba directorul de logistica, desi sunt subordonati directorului comercial.
Salariatii din S.C. Rodipet S.A. (Nu semnam intrucat functioneaza inca teroarea)
Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!