Fotografia surprinde distanta parcursă, timpul și consumul mixt au autoturismului său și este insotiță de textul “Plecare din upground, putin dupa ora 5 p.m., 1km in 35 min pe str Fabrica de Glucoza. De consum nu mai zic nimic…”.
Din cauza traficului bară la bară, consumul de carburant a urcat până la valoarea de 40,9 litri/100km. Un calcul simplu arată că dacă ar parcuge 100 de kilometri pe Șoseaua Fabrica de Glucoză, ar consuma aproape câte jumătate de litru de carburant la fiecare 1000 de metri parcurși.
Lucrările de supralărgire a Șoselei Fabrica de Glucoză încep din vară, au anunțat Speranța Cliseru, consilierul personal al primarului general al Capitalei, și Sorin Chiriță, administratorul public al Bucureștiului, la Interviurile Libertatea Live.
Primăria Capitalei nu a terminat însă exproprierile. ”Eu cred că, nu mai târziu de 1 iunie, lucrările vor începe în această zonă, întrucât avem toate documentaţiile gata, contractul este semnat, finanțare avem, deci avem totul pregătit”, a declarat consilierul primarului general al Capitalei.
Deși proiectul a început oficial în 2015, odată cu introducerea pe ordinea de zi a CGMB a exproprierilor necesare pentru supralărgirea Șoselei Fabrica de Glucoză, între strada Barbu Văcărescu şi Șoseaua Petricani, municipalitatea nu a finalizat în totalitate paşii premergători începerii efective a lucrărilor. La mijloc ar fi o serie de instituții publice, care ar genera o viziune diferită asupra proiectului în zona străzii Gara Herăstrău și Bulevardului Barbu Văcărescu.
Campania #salvatipipera este o inițiativă a cotidianului Libertatea, susținută de Trustul de Presă Ringier România.
Trimite-ne imagini și videoclipuri la numărul de WhatsApp +40 0729.729.000 sau scrie-ne despre cum crezi tu că salvar trebui salvată Pipera la adresa de e-mail salvatipipera@libertatea.ro
Citește și: