“Zona Pipera este cea mai importantă zonă din Sectorul 2. Noi credem că aici se poate dezvolta un “downtown” al Bucureştiului. Încercăm să facem tot ce ţine de noi de a veni cu infrastructura la nivelul investiţiilor private. Nu suntem la nivelul acestora, suntem cu mult în urmă. Acum şapte luni am introdus poliţie permanentă pe str. George Constantinescu pentru a nu se mai parca stânga-dreapta. Dacă nu asociem un cost al utilizării maşinii în Bucureşti nu putem să reducem traficul. Sunt şi multe locuri libere la subsolul clădirilor”, a declarat viceprimarul Sectorului 2, Dan Cristian Popescu, în cadrul evenimentului “Smart Interventions for Branding Pipera”.

Edilul a vorbit şi despre transportul subteran. „Am cerut ca staţia de metrou de la Pipera sa fie cedată ADP Sector 2. Zona Pipera merită o staţie de metrou la nivelul investiţiilor private din zonă. Dacă cei de la minister ne vor da temporar aceasta staţie, noi am putea să o modernizăm şi să o dam înapoi metroului. Vrem sa refacem toate spaţiile aferente”, a mai spus Dan Cristian Popescu.

Stația de metrou Pipera este cea mai importantă cale de acces din cel mai aglomerat cartier de afaceri din România. Inaugurată în urmă cu aproape 30 de ani, aceasta este una dintre cele două stații terminus ale Magistralei 2 de metrou. Linia Berceni – Pipera înregistrează cel mai mare număr de călătorii validate din toată rețeaua subterană a Bucureștiului.

Potrivit Metrorex, pentru această magistrală „este asigurat un interval de circulație de trei minute și un număr de 22 de trenuri în circulație la orele de vârf de trafic”.  Într-un răspuns remis cotidianului Libertatea, Metrorex a mai transmis: “capacitatea de transport a Magistralei 2 este folosită momentan la maxim și nu poate fi suplimentat numărul de trenuri pe acest traseu”.

Numărul maxim de validări înregistrate în intervalul cu vârf de trafic 18:00 – 19:00, în stația Pipera a fost de aproximativ 156.000, pe luna octombrie 2017.

Evenimentul “Smart Interventions for Branding Pipera” a fost organizat de ambasada Olandei şi este deja la a doua ediţie. Proiectul a fost implementat iniţial ca parte din agenda de priorități a Olandei din mandatul de președinție a Consiliului European, deținut între 1 ianuarie-30 iunie 2016.

Prima ediţie s-a numit „Smart Mobility” şi a adunat atunci la aceeași masă, dezvoltatori, chiriași și autorități locale și centrale. Baza dezbaterii, care a generat o serie de soluții punctuale, a însemnat opiniile angajaților din zonă.


CITEŞTE ŞI

VIDEO/ Fiicele Alinei Sorescu nu sunt geloase pe copiii de la școala de muzică. „Deocamdată sunt cam mici să înțeleagă”

Concluzii după summitul dintre Donald Trump și Kim Jong-un. Președintele SUA: „Vom denucleariza complet peninsula coreeană” (FOTO&VIDEO)

Glume despre Gabriela Firea, după ce a fost huiduită pe Arena Națională. „După Kerber, Muguruza şi Stephens, Halep a eliminat-o şi pe Firea“


Campania #salvatipipera este o inițiativă a cotidianului Libertatea, susținută de Trustul de Presă Ringier România.

Trimite-ne imagini și videoclipuri la numărul de WhatsApp +40 0729.729.000 sau scrie-ne despre cum crezi tu că ar trebui salvată Pipera la adresa de e-mail salvatipipera@libertatea.ro

Urmărește grupul de Facebook #salvatipipera și povestește-ne cum îți este afectată viața de zi cu zi din cauza nepăsării autorităților.

Implică-te! Semnează petiția #salvatipipera.

 
 

Urmărește-ne pe Google News