Profesorul Vasile Baltac a absolvit la Cambridge, a făcut parte din echipa care a construit al doilea calculator românesc în perioada în care exista o competiţie acerbă pe plan internaţional şi ulterior a condus Platforma Industrială Pipera. Prin ochii săi s-au petrecut toate transformările zonei, de la câmpul care era aici, la dezvoltarea industrială pe tehnică de calcul şi până la cartierul de afaceri de astăzi. Şi încă nu a părăsit zona. În prezent, conduce o firmă de profil care are birourile în imediata vecinătate, în zona Floreasca, şi nu de puţine ori a resimţit din plin problemele sistemice care “radiază” dinspre cartierul de afaceri Pipera Sud.
“Mi s-a întâmplat să vin în platformă (n.r. – Pipera Sud) şi să caut un cabinet medical care există în această zonă, şi să ratez ora de consultaţie pentru că, deşi am plecat de acasă, din Băneasa, cam cu o oră înainte, pe strada Fabrica de Glucoză era un fel de loc de parcare. Efectiv se stătea. Şi atunci, m-am dat jos din maşină, noroc că eram cu cineva, şi m-am dus pe jos. Ceea ce arată că am ajuns la un punct atât de critic încât stau să mă întreb dacă nu cumva Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ar trebui să catalogheze această zonă ca nepracticabilă. Dacă se întâmplă ceva, Doamne ferește, cum au fost destule tragedii în ultimii 10 ani, să nu se întâmple ceva şi aici”, a spus Vasile Baltac.
Campania #salvatipipera este o inițiativă a cotidianului Libertatea, susținută de Trustul de Presă Ringier România.
Trimite-ne imagini și videoclipuri la numărul de WhatsApp +40 0729.729.000 sau scrie-ne despre cum crezi tu că ar trebui salvată Pipera la adresa de e-mail salvatipipera@libertatea.ro
Urmărește grupul de Facebook #salvatipipera și povestește-ne cum îți este afectată viața de zi cu zi din cauza nepăsării autorităților. Implică-te! Semnează petiția #salvatipipera.
- #salvatipipera / Bulevardul “neștiut” din Pipera Sud. Drumul paralel cu calea ferată București-Constanța, în stadiu de proiect de 13 ani
- #salvatipipera/Tudor Ionescu, consilier general ALDE: Fiecare bucureștean schimbă mijlocul de transport, în medie, de 1,6 ori până la destinație – VIDEO
- #salvatipipera/ RATB va reveni în Ilfov, pe traseele tradiționale. Transportul regional Bucureşti-Ilfov va fi fără microbuze private – VIDEO