Autorii studiului au arătat că produsele de îngrijire personală şi de întreţinere a locuinţei au înregistrat cea mai mare creştere în valoare, de 19%, faţă de primele şase luni ale anului trecut.

Pe locul secund s-au plasat alimentele şi băuturile, care au crescut cu 17% în monedă naţională.

Segmentul băuturilor non-alcoolice, cafeaua măcinată şi apa minerală sunt printre categoriile care nu şi-au diminuat ratele de creştere, atingând volume cu aproape 9% mai mari decât în prima jumătate a lui 2008.

În ultimele şase luni vânzările de bunuri de larg consum s-au redus de la 22% la 17%.

Studiul are la bază informaţii obţinute prin monitorizarea consumului casnic a aproximativ 90 categorii de bunuri de larg consum, pe un eşantion de 2.200 gospodării reprezentativ la nivel naţional. Informaţiile se referă la primele şase luni ale anului 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

 
 

Urmărește-ne pe Google News