Dacia a lansat oficial, marti seara, modelul Sandero in Romania, acesta fiind disponibil incepand de ieri in reteaua comerciala. Cu un pret de pornire de 6.890 de euro, cel mai mic autoturism al producatorului de la Mioveni este mai scump insa decat fratele mai mare, Loganul sedan, si, din pacate pentru multi romani, nu va putea fi achizitionat prin programul ‘Rabla.
Mult asteptatul Sandero si-a facut aparitia, marti seara, de sub un urias joben, la capatul unui spectacol de magie, desfasurat la complexul World Trade Plaza din Capitala, in care masina a fost ridicata in aer si intoarsa cu fundul in sus.
Sandero e prima masina care afiseaza noul logo al marcii, urmand sa fie disponibila la un pret de baza de 6.890 de euro, cu toate taxele incluse, deci mai scumpa decat binecunoscutul Logan, care costa doar 6.400 de euro. Micul automobil beneficiaza insa in dotarea standard de sistemul de franare ABS, ceea ce reprezinta o premiera.
Noua Dacie vine in cinci versiuni de echipare si are, pe moment, doar doua motoare disponibile, ambele pe benzina, de 1,4 litri si 75 de cai si 1,6 litri si 90 de cai, cea mai dotata versiune Sandero avand un pret de 9.850 de euro.
Francois Fourmont, directorul general al Dacia, a precizat ca motorizarea diesel va fi lansata abia anul viitor si ca se analizeaza posibilitatea introducerii si a unei versiuni pe gaz petrolier lichefiat (GPL). Totodata, oficialii Dacia au anuntat ca Sandero nu va putea fi achizitionat prin programul de innoire a parcului auto national din acest an.
Libertatea a fost prima publicatie din Romania care a testat varianta sud-americana a Daciei Sandero, produsa sub sigla Renault, oferind informatii in exclusivitate asupra acestui model
In cadrul showului de lansare, spre surprinderea intregii audiente, masina a fost rasucita in aer de un magician misterios, care nu s-a aratat la fata