Tegan Insley, pasagera a Jet2, a criticat compania aeriană după ce a plătit 4,3 lire sterline (5 euro) pentru o chiflă care ar fi trebuit să fie cu pui și șuncă, dar pe care a primit-o cu aproape nimic înăuntru.
Tânăra de 20 de ani a povestit pe rețeaua de socializare cum compania low cost „a lucrat-o murdar”, după ce a comandat sandvișul în timpul zborului ei de la Birmingham la Marbella, în Spania, în urmă cu două săptămâni, luni, 13 iunie.
Aceasta a precizat că nu mâncase de ore întregi și a fost atrasă de imaginile din revista de prezentare de la bord, cu chifla care arăta că e umplută din abundență mai multe ingrediente. Meniul sugera că gustarea cu aspect delicios ar avea un strat de pui, șuncă și salată amestecată cu maioneză, precum și ceapă de primăvară.
Dar Tegan susține că sendvișul primit era fără carne înăuntru, singura umplutură fiind maioneza și un strop de salată. Ea a fotografiat atât imaginea de prezentare, cât și ce a primit de la însoțitoarea de zbor. A povestit că, de foame, a pus Pringles între feliile de pâine.
@teganinsleyox Jet2 please expalin this 🤣🤣🤣 #holiday #marbella #airport #plane #fyp ♬ original sound – Kneely_Knight
Imaginile postate pe contul de TikTok al tinerei au strâns peste două milioane de vizualizări și peste 115.000 de aprecieri.
Peste 600 de comentarii au fost scrise de utilizatorii care au susținut că au avut și ei experiențe proaste cu mâncarea companiei aeriene.
Jet2 a cerut scuze pentru neplăcerile cauzate de sendvișul dezamăgitor. „Suntem mândri să oferim o experiență premiată din momentul în care oamenii își încep vacanțele cu noi, inclusiv mâncarea și băuturile noastre din timpul zborului. Mâncarea noastră în timpul zborului primește în mod constant feedback grozav de la clienți, am dori să-i cerem scuze clientului pentru orice inconvenient cauzat cu această ocazie izolată. Vom analiza situația împreună cu furnizorul nostru”, a declarat purtătorul de cuvânt am companiei.