UPDATE ora 20.45: La ora 20.30, s-a reluat circulația trenurilor pe firul 2, Sărulești – Fundulea – Brănești, urmează și redeschiderea firului 1, a transmis CFR Infrastructură.
***
Știrea inițială: „În jurul orei 18:34, la ieşire din staţia Fundulea, trenul R 8010, care aparţine operatorului naţional, rupe pantograful locomotivei şi afectează traficul pe ambele fire de circulaţie. Pentru remedierea defecţiunii si repunerea sub tensiune a liniei de contact se intervine cu o drezină pantograf din staţia Chitila”, a transmis CFR.
La ora 20.07, șase trenuri erau oprite din cauza defecţiunii locomotivei trenului R 8010. Este vorba despre trenurile IR 10183, IR 1887, IRC 536, IR 1942, IR 11502 şi IR 1920.
„Se intervine deja cu drezina pantograf, termenul estimat pentru remedierea deranjamentului şi repunerea sub tensiune este de 15 – 20 de minute”, a mai transmis CFR.
Întârzieri de peste 100 de minute în Gara de Nord
Patru trenuri au întârzieri mari, potrivit afișajului din Gara de Nord din București, de la ora 20.35. Trenurile Astra Trans și CFR de la Constanța au câte 100 de minute, trenul CFR Călători de la Brașov are 110 minute, iar trenul CFR Călători de la Constanța are 120 de minute.
O altă întârziere importantă, peste o oră, o are trenul Astra Trans de la Arad (70 de minute).
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro