Incidentul a avut loc joi seară. Angajații casei de pariuri au solicitat, prin apel la 112, în jurul orei 20:00, intervenția unui echipaj de Poliție, din cauza unui client recalcitrant. Bărbatul, în vârstă de 41 de ani, aflat în stare de ebrietate, a avut un comportament violent și a amenințat angajații, după ce a pierdut o sumă considerabilă de bani la aparatele din incintă, după ce casierul greșise codul de pe bilet.
Polițiștii care au sosit la fața locului au solicitat sprijin, iar alți colegi ai acestora au ajuns la casa de pariuri în scurt timp. Agenții l-au legitimat și au vrut să îl ducă la secție, însă bărbatul a refuzat și a continuat să fie violent. În sprijinul acestuia au sărit și alți clienți, motiv pentru care polițiștii l-au imobilizat pe bărbat, pentru a-l putea duce la audieri.
Pe parcursul intervenției, bărbatului i s-a făcut rău, iar polițiștii au solicitat intervenția unei ambulanțe. Pe filmarea care a apărut în spațiul public, se observă că trei polițiști intervin pentru a-l imobiliza pe clientul recalcitrant, iar când acestuia i s-a făcut rău, unul dintre aceștia a început să efectueze manevre de resuscitare.
Până la sosirea echipajului medical, acesta își revenise. A fost transportat la spital, însă a refuzat să fie investigat medical și a părăsit unitatea spitalicească, transmite Poliția Capitalei.
Pe numele clientului recalcitrant, polițiștii au întocmic dosar pentru pentru distrugere. De asemenea, un alt client al casei de pariuri, care a intervenit pentru a-l ajuta pe bărbatul recalcitrant, a fost amendat cu suma de 3.000 de lei. În paralel.
Poliția Capitalei a deschis și o anchetă, pentru a verifica modul în care au intervenit polițiștii, după ce bărbatul a acuzat agenții care au intervenit că l-au bătut.
CORESPONDENȚĂ DIN LONDRA/ Englezii pariază pe orice e legat de nunta Prințului Harry cu Meghan Markle, dar mai ales pe ce pălărie va purta Regina (VIDEO)
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro