Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări telefonice.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programări prin telefon, derulat în ultimele luni, în 12 agenţii din ţară, care s-a dovedit a fi unul de succes”, a anunţat banca.
Programul a fost conceput pentru a pregăti migrarea către un nou mod de funcţionare în reţeaua băncii, care urmăreşte creşterea gradului de confort şi protecţie pentru clienţi, reducerea timpilor de aşteptare, îmbunătăţirea eficienţei operaţionale şi încurajarea utilizării lui George, platforma BCR de digital banking.
Extinderea sistemului la nivelul întregii reţele, începând de luni, este una temporară şi a fost accelerată de escaladarea, la nivel naţional, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum şi de apropierea sezonului rece, în contextul în care există cazuri în care se formează cozi în faţa unităţilor bancare, precizează banca.
Fiecare agenţie BCR va beneficia de un număr de telefon dedicat, unde oricare client BCR va putea face o programare. Detaliile şi numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a băncii, la Contact Center BCR, *2227, dar şi la sediul fiecărei sucursale.
”Astfel, orice client, persoană fizică sau juridică, va trebui să sune la numărul de telefon aferent agenţiei unde doreşte sau necesită asistenţă din partea unui angajat BCR. Totodată, angajaţii BCR prezenţi în sucursale vor fi pregătiţi să ajute clienţii în stabilirea programărilor”, a informat banca.
Contact Center-ul BCR este funcţional non-stop, la următoarele numere de telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din reţelele naţionale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS – sau +4.021.407.42.00, număr cu tarif normal, apelabil din străinătate.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro