La nivel global, România este a doua cea mai mare piață a Revolut, după numărul de clienți retail și prima în Uniunea Europeană. Revolut a deschis sucursale, în ultimele 12 luni, în Franța, Irlanda, Olanda și Spania. Sucursala din țara noastră, dar și sucursalele din alte piețe-cheie pentru companie devin operaționale, printr-un proces etapizat, până la sfârșitul anului, relatează Revista Biz.

Revolut va răspunde nevoilor financiare aflate în creștere, ale clienților români, continuând diversificarea portofoliului de produse bancare, odată cu actualizarea IBAN-urilor locale. 

În anul 2022, pentru înființarea unei sucursale locale în România, banca a inițiat demersurile de reglementare, fiind înregistrată în Registrul Instituțiilor de credit, în categoria „Sucursale ale instituțiilor de credit din alte state membre”, administrat de Banca Națională a României.  

Care este data de deschidere efectivă a sucursalei

În ceea ce privește data de deschidere efectivă a sucursalei, aceasta este în decembrie 2024, fiind asigurată în continuare o prezență integral digitală a serviciilor bancare. 

Clienții noi, dar și cei existenți în România, vor primi un număr de cont cu un IBAN Revolut românesc.  

Conturile vor fi administrate de sucursala din România a Revolut Bank UAB. De asemenea, depozitele clienților vor continua să fie garantate până la 100.000 de euro de Fondul Lituanian de Garantare a Depozitelor. Revolut Bank este autorizată și reglementată de Banca Centrală Europeană și de Banca Lituaniei și operează pe 30 de piețe din Spațiul Economic European (SEE). 

„Operaționalizarea sucursalei Revolut Bank UAB în România și faptul că vom oferi propriile IBAN-uri românești reprezintă un nou pas către obiectivul de a deveni contul bancar principal pentru clienții din această piață. Punem mare accent pe capacitatea de a fi relevanți la nivel local în fiecare țară în care operăm”, a spus Gabriela Simion, manager general al Revolut Bank UAB Sucursala România. 

„Am evoluat mult în ultimii ani, maturizându-ne rapid oferta și trecând de la a fi un card de călătorie de încredere pentru utilizatorii noștri la un ecosistem complet de inovații financiare cu un portofoliu puternic de produse bancare în centrul ofertei noastre.

Cu doar câteva apăsări de ecran, clienții noștri se pot baza pe aplicația Revolut pentru a-și acoperi practic toate nevoile financiare: de la cele mai obișnuite, cum ar fi plata cheltuielilor de zi cu zi, la cele mai interesante, cum ar fi sporirea fondurilor prin economisire, sau bucurându-se la maximum de ei în călătorii și alte experiențe.

În prezent, ritmul nostru de creștere este unul susținut în România și ambiția noastră este să continuăm această cale de creștere exponențială pentru a deveni în curând unul dintre conturile bancare principale preferate pentru clienții din România”, a adăugat Mariia Lukash, Head of Growth Revolut pentru regiunea CEE. 

Serviciile legate de conturile de plăți utilizate de clienți, de exemplu Cont Personal, Conturi Comune, Planuri Plătite, debite directe și transferuri de bani pe plan local și internațional, Conturile de economii, Revolut

Utilizatorii existenți urmează să își actualizeze informațiile personale și să se identifice în timpul procesului de migrare, deoarece legislația românească se va aplica în cazul conturilor clienților. 

Ei trebuie să reconfirme citirea tuturor documentelor cu termeni și condiții, pentru produsele folosite. Acestea se vor alinia cu legislația din România, care se va aplica acum, iar clienții vor fi protejați. Ei vor fi informați în mod direct în aplicație și prin e-mail, cu privire la pașii pe care trebuie să îi urmeze pentru trecerea la IBAN-ul local actualizat.  

Urmărește-ne pe Google News