DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri România Acasa | Ştiri | Știri România

KILOGRAMUL de 900 de GRAME. Cum ne ard la buzunar companiile care scad gramajul la produse. În Franța se marchează produsele micșorate, în România, nu

« Înapoi la articol

Comentarii (33)

mar_o_mar   •   18.10.2023, 12:04

Ar trebui facut un articol si despre scaderea calitatiii produselor vandute, fata de calitatea produselor din anii anteriori, sau de pe alte piete. Se observa ca produse precum sucurile acidulate, branzeturile, bautrurile alcoolice sunt mult mai proaste calitativ fata de cele din urma cu zece, cinsprezece ani. De legume si fructe nu mai vrobesc. Sunt atat de infestate chimic incat se simte si in miros cantitatea de chimicale.

Shushu12   •   18.10.2023, 10:09

asa ceva..... numai sa se traga pe oameni....

Gore24   •   17.10.2023, 20:09

Un articol foarte interesant!

RezultatuldinUcraina   •   17.10.2023, 16:38

Este rezultatul cand UE vrea sa joace cartile SUA si sa distruga o tara ca Ucraina.S-au bagat miliarde in arme care ori au fost vandute pe piata neagra, ori au adus moarte si suferinta, si pe de alta parte.Dl Iohanis si gasca PNL-PSD asa ne arata ca "sustinerea pentru Ucraina este oricand si oricat va fi nevoie". Deci, pt interesele SUA, mor oameni din Ucraina, oamenii din UE saracesc, si apoi, MAI SUNTEM SI FURATI de catre corporatii.La vot, cei ce NU vor sa stea in genunchi in fata PNL PSD!

StanValentin1971   •   17.10.2023, 16:18

Poate se introduce o lege pentru a semnaliza aceste schimbări și logică prețului invers proportional--produsul se micșorează și prețul crește... Cred că se merge pe logica că oricum nu pățesc nimic.

Daniel9090   •   17.10.2023, 15:02

Ne prostesc, pentru că noi le permitem.

ssLazio   •   17.10.2023, 14:26

Cornel Penescu a inventat asta acum zeci de ani, la PIC.

Shushu12   •   17.10.2023, 14:22

numai la noi se intampla asa ceva.... bataie de joc!!!!

nicoleta1   •   17.10.2023, 13:38

Scade greutatea la produse dar preturile cresc

andreea.online   •   17.10.2023, 12:39

Pana la shrinkflation, practica e veche: producatorii micsoreaza cantitatea pentru a nu fi nevoiti sa creasca pretul final al produsului, urmare a cresterii costurilor de productie. Nu pare inselatorie, mai degraba o ajustare a pretului, impactul psihologic al cresterii s-ar transpune in vanzari mai mici, inclusiv pt retailerii care incearca obtinerea unor preturi de achizitie mai mici...

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close