Astfel, circulația rutieră se va restricționa pe breteaua de urcare/coborâre a Podului Grant, dinspre Gara de Nord spre Cartier Giulești (aferentă sensului de circulație Turda – Crângași), începând cu data de 5 iunie, ora 11.00.
Variante de ocolire disponibile:
- Pentru urcarea pe pod se va folosi breteaua de urcare pe calea Giulești pentru sensul Crângași-Turda și apoi se vor utiliza pentru întoarcere bretelele adiacente rampei Turda;
- Pentru coborârea de pe Podul Grant se vor utiliza Bulevardul Constructorilor sau strada 9 Mai (pentru acces în Calea Giulești, cu posibilitatea întoarcerii în zonele unde semnalizarea rutieră permite această manevră).
Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa următoarele tipuri de lucrări:
- demontarea rosturilor de dilatație existențe;
- frezarea sistemului rutier existent;
- frezarea sistemului rutier existent;
- așternerea hidroizolației;
- înlocuirea elementelor de siguranță rutieră existențe (parapeți metalici);
- realizarea căii pe pod (așternerea mixturilor asfaltice);
- montarea dispozitivelor de acoperire a rosturilor și montarea parapetului de protecție.
În data de 8 mai, a fost închisă breteaua de coborâre pe Calea Giuleşti spre Pasajul Basarab.
Podul Grant, care supratraverseaza liniile de cale ferată și face legătură între bulevardul Ion Mihalache și Calea Giulești, se află la prima intervenție după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații.
Foto principal: Vlad Chirea
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro