La pasaj s-au realizat devieri ale instalațiilor de apă și gaze și s-a demontat rețeaua de contact a tramvaiului. Potrivit informațiilor postate de primarul general, Sorin Oprescu, pe pagina sa de Facebook au mai ramas de executat: devierea rețelelor de canalizare și instalațiile electrice, realizarea pereților mulați și a pilonilor de sprijin din zona intersecției, demontarea și remontarea liniilor de tramvai și montarea rețelei de contact, realizarea dalei de acoperire a pasajului rutier și a pasajelor pietonale în zona intersecției, finalizarea pasajului pietonal 1 în zona centrală și finalizarea pasajelor pietonale 2,3 și 4, finisajele și lucrările de arhitectură ale pasajului, realizarea sistemelor de canalizare și de realizare a radierului și sistemului rutier al pasajului și refacerea sistemului carosabil și refacerea amenajărilor urbanistice. Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este 31 decembrie 2015
Pasajul rutier subteran de la Piața Sudului este cel mai mare proiect de infrastructura realizat cu fonduri europene.Proiectul presupune realizarea unui pasaj subteran rutier, care va face legătura dintre Calea Văcăreşti şi strada Nițu Vasile, dar și amenajarea a patru pasaje pietonale de-a lungul pasajului rutier și către stațiile de tramvai. De asemenea, proiectul vizează modernizarea carasabilului în intersecţia Calea Văcăreşti – Olteniţei – Niţu Vasile prin asigurarea în sensul giratoriu a patru benzi de circulaţie, precum şi realizarea de legături pietonale printr-un pasaj subteran între staţia de metrou Piaţa Sudului şi peroanele staţiilor de tramvai aflate pe Şoseaua Olteniţei.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro