„Îmi voi asuma acțiunea sau inacțiunea oricărui angajat al CFR Călători, constatată de către organele de cercetare și care ar fi putut duce la evitarea acestei drame ce a cauzat decesul colegei noastre. Nu îmi pot asuma însă subfinanțarea cronică a sistemului feroviar din ultimii 30 de ani!”, a afirmat Traian Preoteasa, într-un comunicat de presă.
El a adăugat că este „profund îndurerat” și că transmite „condoleanțe familiei îndoliate și întregul sprijin necesar în aceste momente de grea cumpănă”.
Cum s-a produs accidentul de tren din gara Galaţi
Sâmbătă seară, 25 martie, un tren de călători care se afla în staţia Galaţi în aşteptarea formării garniturii pentru ruta Galaţi-Mărăşeşti a fost lovit de locomotiva care urma să tracteze garnitura.
În urma impactului extrem de puternic, vagonul lovit a fost deformat şi s-a deplasat aproximativ 80 metri. O femeie de 53 de ani, conductorul trenului lovit de locomotivă, a decedat ulterior la spital.
Polițiștii au stabilit, după ancheta preliminară, că acul vitezometrului locomotivei a rămas blocat la poziţia 75 km/h, iar din declaraţia mecanicului a reieșit că locomotiva s-a accelerat brusc şi că a încercat să acţioneze sistemul de frânare, dar acesta nu a mai frânat.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
pikpik • 26.03.2023, 12:58
Subfinantare zice nenea seful cfr. mda dar cand ati pus de o grevå doar de salarii vå durea, care oricum nu vå ajung, in ciuda ciubucului ce incå il face zilnic, cå nu vå mai ajung banii, bietii de voi