„Îmi voi asuma acțiunea sau inacțiunea oricărui angajat al CFR Călători, constatată de către organele de cercetare și care ar fi putut duce la evitarea acestei drame ce a cauzat decesul colegei noastre. Nu îmi pot asuma însă subfinanțarea cronică a sistemului feroviar din ultimii 30 de ani!”, a afirmat Traian Preoteasa, într-un comunicat de presă.

El a adăugat că este „profund îndurerat” și că transmite „condoleanțe familiei îndoliate și întregul sprijin necesar în aceste momente de grea cumpănă”.

Cum s-a produs accidentul de tren din gara Galaţi

Sâmbătă seară, 25 martie, un tren de călători care se afla în staţia Galaţi în aşteptarea formării garniturii pentru ruta Galaţi-Mărăşeşti a fost lovit de locomotiva care urma să tracteze garnitura.

În urma impactului extrem de puternic, vagonul lovit a fost deformat şi s-a deplasat aproximativ 80 metri. O femeie de 53 de ani, conductorul trenului lovit de locomotivă, a decedat ulterior la spital.

Polițiștii au stabilit, după ancheta preliminară, că acul vitezometrului locomotivei a rămas blocat la poziţia 75 km/h, iar din declaraţia mecanicului a reieșit că locomotiva s-a accelerat brusc şi că a încercat să acţioneze sistemul de frânare, dar acesta nu a mai frânat.

 
 

Urmărește-ne pe Google News