”După ce am petrecut aproape o oră încercând să trec prin Balș săptămâna trecut, am decis să verific progresul la noul drum-express Craiova-Pitești, în special progresul centurii orașului Balș.
Lucrările la drumul tehnologic au fost demarate pe 22 (mai – n.r.), cu o declarație că centura va fi gata până la finele anului! După cum se poate vedea în fotografiile pe care le-am făcut ieri, nu prea s-au făcut mari progrese față de momentul demarării lucrărilor.
Nu numai că este vital pentru oamenii și companiile din Craiova ca acesta să fie termina, ci și pentru toți românii care folosesc acest drum sudic! Voi continua să monitorizez progrwsul și să sper că angajametele luate vor fi realizate”, a scris Pearson pe Facebook.
Realizarea drumului-expres Craiova-Pitești a fost o condiție impusă de către Ford încă de la cumpărarea fostei uzine Daewoo din Craiova, în anul 2007.
România este însă în urmă la capitolul infrastructură. Nici ”Autostrada Dacia” Sibiu-Pitești nu a fost realizată, deși a fost cerută vehement de către Dacia, celălalt constructor auto din România.
Realizarea de autostrăzi și drumuri-expres duce la creșterea vitezei de export pentru mașini, ceea ce înseamnă vânzări mai mari pentru companii.