Această problemă a seriozității magazinelor online apare în perioadele de shopping masiv precum Black Friday, când acestea promit anumite produse, amumiți timpi de livrare și nu se respectă. Așa cumpărătorii se trezesc că au plătit niște produse neconforme cu realitatea, care pe deasupra mai și întârzie de ordinul zilelor sau chiar săptămânilor.

Semnul de încredere pe care îl vor avea magazinele online va putea fi obținut de acestea numai dacă îndeplinește anumite criterii precum timpul de livrare al produsului, ce cantitate are în stoc și caracteristicile produsului. De asemenea, siteurile respective vor trebui să aibă și o secțiune pentru sugestii și reclamații, să afișeze și condițiile de returnare a produsului, dacă este cazul și evident, să afișeze prețul corect.

În 2016, valoarea cumpărăturilor online a depășit 1,8 miliarde de euro, cu 30% mai mult comparativ cu anul 2015. Cumpărătorul online, face 8,4 achiziții pe an, în medie. Valoarea medie a cumpărăturilor ridicându-se la 5 milioane de euro pe zi. Potrivit unui studiu publicat de Flanco cele mai vândute produse online sunt cele din IT și fashion.

La ce oră se deschid secțiile de votare pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!
 

Urmărește-ne pe Google News