S-a constatat ca masinile sunt utilizate inclusiv pentru rezolvarea problemelor personale ale angajatilor. De asemenea, de multe ori, foile de parcurs nu au fost completate corect pentru fiecare cursa. Chestorii au mai descoperit ca angajatii folosesc cu destula „libertate” masinile Senatului, iar la comisiile de specialitate acestea sunt la dispozitia presedintilor si vicepresedintilor, mai rar la dispozitia membrilor acestora. O concluzie interesanta la care au ajuns chestorii e faptul ca senatorii nu prea au grija de masinile institutiei. „Se constata diferente clare intre profesionalismul soferilor si abilitatile de conducatori auto pe care le au senatorii. Aceste diferente se vad in starea tehnica a masinilor conduse mai des de senatori”, ne-au spus surse din conducerea Senatului. Pentru siguranta si a masinilor, ba chiar si a alesilor, se doreste introducerea in Regulamentul Senatului a unei prevederi care sa interzica conducerea masinilor de alte persoane decat soferii. Doar in cazuri exceptionale sau urgente se permite ca alesii sa le conduca. De asemenea, tot prin regulament se va interzice folosirea masinilor in alte scopuri decat cele strict profesionale. Se doreste scoaterea din uz a autoturismelor care, prin uzura tehnica avansata, determina consum de carburanti peste norma de cheltuieli de intretinere si reparatii.
O prevedere care, probabil, nu va fi agreata de senatori consta intr-un control inopinat din partea chestorilor la birourile teritoriale, pentru a se vedea daca masinile sunt folosite in afara Regulamentului. Fiind doar o propunere, este posibil sa nu fie acceptata, deoarece senatorii s-ar simti lezati ca sunt controlati de colegii lor.