„Pentru moment, serviciul ING HomeBank şi plăţile cu cardul sunt indisponibile pentru o parte dintre utilizatori. Lucrăm la remedierea acestei situaţii şi vom reveni cu veşti imediat ce acestea devin funcţionale”, este mesajul postat de bancă pe pagina sa de Facebook.

ING are 1,3 milioane de clienţi activi, 830.000 de clienţi de salariu şi 712.000 de clienţi activi ce folosesc servicii digitale.

Potrivit cifrelor băncii, șase din 10 clienţi activi fac plăţi la POS în fiecare lună, iar 67% din banii folosiţi de clienţi sunt non-cash. 83% din logările în HomeBank sunt realizate de pe mobil. Un client se loghează lunar în medie de 18 ori/lună şi face 5 plăţi/lună, scrie Agerpres.

În octombrie 2018, ING a fost amendată de cu 20.000 de lei de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), după incidentul în care banca a dublat tranzacțiile a peste 225.000 de clienți dintr-o eroare, fără să-i înștiințeze pe aceștia.


Citește și: Cum batjocorește justiția fetele de 10 ani violate. Procuror și judecător: „Victima s-a îmbrăcat sumar și a consimțit actele sexuale”!


 

 
 

Urmărește-ne pe Google News