După ce ai trecut de la celebra Dacie 1310 la o maşină nouă, vei avea tendinţa să umbli cu cleştele şi cu sârma în portbagaj. Nu-i chiar aşa. Conform termenelor şi condiţiilor trecute în certificatele autovehiculelor, orice modificare neautorizată a maşinii sau a componentelor acesteia duce la pierderea garanţiei. Aşa că ai grijă cu tuningul.
Cât despre revizii sau orice alte operaţii de reparaţie, acestea pot fi făcute în orice service autorizat pentru rezolvarea problemei cu care te confrunţi, însă ai mare grijă ca mecanicii să folosească piese şi produse agreate de producătorul vehiculului tău sau care au aceeaşi calitate ca acelea originale.
Nu uita ca atunci când ai plecat din acel service, pe cartea de service a maşinii să fie trecută revizia respectivă, altfel, garanţia se pierde.
De asemenea, păstrează şi facturile generate de costurile schimburilor de filtre, ulei, plăcuţe de frână sau ale reparaţiei efectuate pentru că doar astfel vei putea dovedi efectuarea operaţiilor în cauză.
Ai grijă la revizii şi aditivi
Întârzierea efectuării reviziilor are aceleaşi efecte asupra garanţiei vehiculului. Duce la pierderea ei. Ştim că preţul benzinei este mare, dar utilizarea unor instalaţii de conversie CNG (gaz natural comprimat) şi GPL (gaz petrolier lichefiat) neaprobate de către producător duce, de asemenea, la pierderea garanţiei anumitor componente.
Ai grijă şi cu aditivii. Utilizarea unor astfel de produse, cu excepţia cazurilor în care recomandarea lor este inclusă într- o cerinţă a service- ului de marcă, conduce la anularea garanţiei diverselor componente.

Urmărește-ne pe Google News