Două dintre cele mai speciale zboruri pe care le-a avut sunt transportul unor camile și a 40 de cai pentru Armată Regală a Regelui Marocului. „Erau ireal de frumoase acele animale. Am ajuns la destinație doar cu 39, căci pe unul dintre cai nu l-am putut lua, fiind foarte agitat, în ciuda anestezicelor administrate. Când am aterizat, am fost întâmpinat de soldați care au venit pe rând, luându-și câte un”, povestește fostul pilot.
Şi-a început cariera ca pilot pe romanescul IAR 818 în anul I de Academie și primul pe care l-a pilotat cu pasageri a fost IL-14, la TAROM, avion folosit de transportatorul aerian la vremea aceea. Doi ani mai târziu, a fost trimis la Kirovograd, pentru un alt curs: trecere pe AN-24. La vârsta de 26 de ani era comandant pe această aeronavă. Apoi, a fost promovat ca instructor pe acest tip de avion și comandant de detașament. În ‘76 a plecat alături de alți colegi la pregătire în orașul natal al lui Lenin, Ulianovsk, pentru trecerea pe TU-154. „La început rușii au râs de noi, că venim de pe un avion ultraușor, comparativ cu Tupolevul. Le-am închis gura repede, când au văzut ce calități avem. TU-154 era un avion extrem de rapid, putând urcă chiar și cu 20 metri pe secundă. Pe acest apărat am acumulat 9.700 de ore de zbor, până am trecut pe Boeing 707, în 1991”, rememoreaza Constantin Jujatu.
Anul 1995 a reprezentat pentru Constantin Jujatu schimbarea companiei pentru care zbura. A ales să piloteze în cadrul Jaro International, firmă nouă pe piața românească a anilor 90. Mai târziu s-a angajat la Air Afrique, unde a zburat o vreme fostele Boeing 707 ale lui Ceauşescu. Erau înmatriculate YR-ABM și YR-ABN şi transporta cu ele diverse mărfuri și chiar animale. Un alt moment important al carierei sale a fost participarea în cadrul turneului lui Michael Jackson. „Eram două Boeing 707 ce aveau la bord personalul, și alte două AN-124 Ruslan cu echipă rusească, ce transportau macarale, scene și alte echipamente. Turneul a durat 74 de zile şi am zburat prin mai multe orașe: București, Moscova, Berlin, Varşovia, Amsterdam, Zaragoza, Seul, Taipei, Kuala Lumpur, Manila, New Delhi, Calcutta, Bangkok, unde am schimbat echipajele de cockpit”, își amintește Jujatu.
Un adevărat test de rezistență l-a constituit cel mai lung zbor al său, care a însumat 33 de ore de zbor. A decolat din Emirate – Nigeria – Brazilia (a încărcat cargo) – Recife – Dakar – Tripoli – Aman. Deși are doi moștenitori, un băiat și o față, regretă că nici unul nu a urmat o carieră în aviație. Este fericit însă la reuniunile de familie când își întâlnește nora, însoțitoare de bord la o companie aviatică, cu care mai schimbă păreri din domeniu.