Charlie Hebdo a publicat, joi, pe prima pagină o caricatură jignitoare, în care campioana româncă de la Roland Garros este prezentată ca o vânzătoare de fier vechi.
Printre cei care au reacționat la desenul apărut în publicația de satiră din Franța s-a aflat și Silviu Prigoană. Iată declarațiile făcute de omul de afaceri în cadrul emisiunii „Agenția VIP” de la Antena Stars.
Problema se pune în felul următor: E strict părerea mea. (…). Eu am rămas surprins, eu credeam că acea cupă pe care Simona a câștigat-o e dintr-un material prețios. Dar fiind un fier vechi, nici nu știu de ce s-a luptat să îl câștige. Trecând peste asta. (…)
Eu, personal, nu o cunosc pe Simona Halep. Dar pot să spun că a făcut mai mult decât toată publicitatea României făcută în ultimii ani. A mai făcut publicitate Bute și Hagi. (…). Au umilit-o pe Halep (…), oamenii din sistemul francez înțeleg că dacă ne umilesc câștigă ceva. (…). La un moment dat, când eram eu deputat – noi am făcut cele mai proaste afaceri cu francezii… cele mai proaste din istoria României. Noi suntem niște umili, rupți în cur. (…)
Simonei Halep a avut o primă reacție după apariția caricaturii din Charlie Hebdo și episodul de pe Arena Națională vineri dimineață, când a fost prezentă la prima ediție a turneului de hochei pe gheață Simona Halep Challenge.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro