DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri România Acasa | Ştiri | Știri România

„Simțeam că îmi plesnește capul”. În jur de 20 de călători au renunțat la zborul WizzAir de Luton, după ce au fost ținuți o oră și jumătate la poartă și 3 ore în avion, „fără o explicație oficială”

« Înapoi la articol

Comentarii (7)

dakesis   •   05.06.2024, 14:10

mai oameni buni, chestiile astea sunt reglementate clar de UE. Asta mi s-a intamplat si mie acum cativa ani Am facut plangere, am aplicat cu o formulare stas. Pentru orice intarziere de peste 3 ore, calatorii sunt indreptatiti sa ceara despagubiri. Roamnaul este invatat sa lase capul in barba si sa stea tacut malc. In tot avionul ala, era plin, nu stiu daca a mai fost cineva care sa le ceara bani. Trebuie sa ii arzi la buzunar cand se intampla chestiile astea. Doi pasageri - am luat 800EURO. Indiferent de cat ati platit pe bilet.

OliopreaUK   •   03.06.2024, 15:55

Ne merităm soarta pentru cā nu suntem în stare sā avem propriile companii aeriene performante.Ungurii s-au extins peste tot iar Tarom cere mereu ajutoare de la stat.O țarā cu 5 milioane de emigranți care zboară cel puțin o datā pe an în/din România, nu are o companie aerianā profitabilă. Dacā ar fi sā sāpām mai adânc, am putea spune cā dependența de Wizzair este o chestiune de siguranțā naționalā.Nu detaliez pentru a nu încalca regulile comunității.😉

Goguta69   •   03.06.2024, 07:35

Daca ne place sa zburam cu toate janghinele doar ca sa facem economie si apoi sa ne dam mari ca mergem cu avionul. Cand mergeau cu autocrul in anii 90, au uitat.

Vasy7878   •   02.06.2024, 17:44

W43004 in aceeasi data 6 ore intarziere,trebuia la ora 18 si 50 si a plecat la ora 22 si 40

florinstanescu   •   02.06.2024, 17:42

Ne place sa ne lamentan, ne place sa ne înghesuim! Cine te oprește să stai pe scaun până când apar cei de la companie. Și evident ii impiedica pe cei cu priority sa ajungă ca noi trebe sa fi primii în avion. Nu zic ca Wizz nu are problemele dar nici noi nu suntem civilizați!

Goliat22   •   02.06.2024, 17:17

Chiar nu există posibilitatea de a lua măsuri împotriva a astfel de companii ?

G.Is   •   02.06.2024, 14:11

Suntem în aceeași situație acum. Zborul către Milano. Operatorul striga împrejur amenințând că nu vom imbarca pentru că nu se prezintă câteva persoane la poarta de îmbarcare. Transmite o stare de stress și nesiguranța care tulbură starea poate de echilibru a persoanelor care doresc să ajungă la destinație fara extra discomfort. Deja întârziat cu 15 minute. Niciun anunt de ce. O autoritate ar trebui sa le impună un set de reguli de calitate a serviciilor. Sa le analizeze angajații in ce stare de oboseala și presiune lucrează și să îi oprească sa continue sa vanda iluzii despre călătorii ieftine. Timpul pierdut și stresul întârzieri provocate costa exact diferența de preț pt o companie care oferă călătorie în condiții de demnitate. pt recuperarea după stress costurile nu sunt încă analizate cu atenție, iar publicul constientizat.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close