Site-urile de matrimoniale, inclusiv Tinder și Hinge, precum și site-uri web precum Match și Plenty of Fish, vor adăuga funcții care să le permită utilizatorilor să arate dacă au fost vaccinați anti-COVID-19.
Procesul va fi unul voluntar, fără o verificare oficială, iar aplicațiile vor acorda bonusuri celor care anunță că sunt vaccinați.
Astfel, site-urile matrimoniale vor oferi insigne oamenilor pentru a-și afișa starea de vaccin, iar unele – inclusiv Tinder și Muzmatch – vor publica informații pentru a ajuta la educarea utilizatorilor.
De asemenea, Bumble le va permite oamenilor să împărtășească preferințele lor privind COVID-19, cum ar fi dacă se simt confortabil la întâlniri în interior sau în aer liber, dar și așteptările lor cu privire la purtarea măștii și distanțarea socială.
Un sondaj recent realizat de YouGov a sugerat că probabilitatea ca oamenii să dorească să își dea întâlnire cu persoane care au fost vaccinate anti-COVID-19 este mai mare decât aceea a unei întâlniri cu persoane nevaccinate.
În plus, un studiu din Marea Britanie a constatat că aceste aplicații au înregistrat o creștere semnificativă a numărului de utilizatori care menționează cuvintele „vaccin” și „vaccinat” pe profilurile lor.
Oficialii britanici speră că parteneriatul dintre guvern și aplicațiile de întâlniri va contribui la creșterea gradului de vaccinare a tinerilor sub 30 de ani.
Aproximativ 31% dintre adulții chestionați au declarat că ar prefera să se întâlnească cu cineva care a fost vaccinat, în timp ce 28% nu ar mai ieși cu o persoană nevaccinată.
„Conversația despre COVID este deja în mintea a două treimi dintre persoanele care utilizează Bumble, deci este important să vă simțiți confortabil și în siguranță la o întâlnire”, a spus vicepreședintele Bumble pentru Europa, Naomi Walkland.
„Sunt încântat că colaborăm cu site-urile de matrimoniale pentru a stimula vaccinarea în toată țara. Acesta este un alt avantaj incredibil pentru programul nostru de vaccinare”, a precizat Nadhim Zahawi, ministrul vaccinării.
FOTO: Hepta