Reclama la o ediție limitată a batonului, în care se afirmă că produsul este disponibil doar în țările Coreea de Sud, Malaezia și Taiwan, i-a înfuriat pe utilizatorii de pe platforma Weibo, echivalentul Twitter în China.
Ulterior, producătorul a publicat scuze pe contul său Snickers China de pe platforma Weibo și a precizat că a fost modificat conținutul relevant.
„Mars Wrigley respectă suveranitatea națională și integritatea teritorială a Chinei și își desfășoară operațiunile comerciale în strictă conformitate cu legile și reglementările locale chineze”, a adăugat compania americană.
Reacțiile furioase au continuat însă pe rețelele de socializare, pe motiv că producătorul din SUA nu a spus că Taiwanul este parte a Chinei.
„Spuneți-o: Taiwanul este o parte inseparabilă a teritoriului Chinei!”, a comentat un utilizator sub postarea de pe contul de Weibo al Snickers China, care a primit 8.000 de aprecieri.
Snickers se alătură unei liste lungi de mărci străine care au fost nevoite să își ceară scuze după ce au fost reclamate de utilizatorii chinezi de pe rețelele de socializare pentru că nu au folosit nomenclatura preferată de Beijing pentru insulă: provincia Taiwan sau Taiwan (China).
Revolta față de reclama Snickers vine în contextul tensiunilor generate de vizita de marți a președintei Camerei Reprezentanților din SUA, Nancy Pelosi, în Taiwan.
Gestul a determinat China să anunțe exerciții de tragere cu muniție reală, fără precedent, în jurul insulei și o listă lungă de interdicții de import pentru produsele taiwaneze.
Beijingul consideră că Taiwanul face parte din teritoriul său și nu a renunțat niciodată la folosirea forței pentru a aduce insula sub controlul său.
La ce oră se deschid secțiile de votare pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!