Șoferul nu a băgat cardul în tahograf

În cadrul unui control rutier desfășurat în zona Tresignana, ofițerii au oprit un camion articulat aparținând unei firme din Campania, condus de un șofer din Napoli, care transporta fructe și legume.

Deși inițial totul părea în regulă, experiența patrulei în verificarea transporturilor rutiere naționale și internaționale a determinat o analiză mai amănunțită a datelor stocate în memoria tahografului digital al vehiculului.

Astfel, a fost identificată o neregulă serioasă: șoferul a condus frecvent fără a introduce cardul de tahograf, esențial pentru înregistrarea timpilor de condus.

A condus neînregistrat 237 de ore

În perioada de 56 de zile anterioară controlului, camionul a parcurs 13.554 de kilometri fără ca activitatea șoferului să fie monitorizată corespunzător – echivalentul a aproximativ 237 de ore de condus neînregistrat.

Aceasta înseamnă o medie zilnică de 242 kilometri, respectiv aproape 4 ore de condus care nu apăreau în evidențe.

Combinând aceste ore „invizibile” cu cele înregistrate oficial, rezultă că șoferul ar fi condus între 13 și 14 ore pe zi, depășind semnificativ limita legală admisă.

Raport al Congresului SUA: De ce armata rusă a înregistrat pierderi semnificative și n-a fost capabilă să câștige războiul din Ucraina ANALIZĂ
Recomandări
Raport al Congresului SUA: De ce armata rusă a înregistrat pierderi semnificative și n-a fost capabilă să câștige războiul din Ucraina ANALIZĂ

În urma acestor abateri grave, proprietarul camionului a fost sancționat cu o amendă de aproximativ 35.000 de euro.

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.