„În prezent avem în derulare o analiză amplă referitoare la acest aspect, al unei taxe. Nu este nimic bătut în cuie, nici măcar străzile sau dacă va fi implementat acest proiect”, a declarat Sorin Chiriță avansând totuși numele unor străzi și bulevarde precum Magheru, Regina Elisabeta sau strada Mihai Eminescu.
”Numărul de autoturisme în București este în continuă creștere, iar una din cauze este și lipsa unei taxe de poluare, la noi fiind „moca să poluezi”, a explicat Sorin Chiriță.
Gabriela Firea, ”mămica” taxei de poluare
Prima care a vorbit despre taxa de poluare din centrul Capitalei a fost Gabriela Firea, primarul Bucureștiului, care a menționat că aceasta va fi introdusă de abia după ce RATB va avea vehicule noi. Nu este prima inițiativă de acest gen care urmărește reducerea noxelor.
„După ce toate aceste măsuri se vor implementa (Planul de Mobilitate Urbană – n.r.), printr-o consultare publică adecvată, credem că se va ajunge şi la instituirea unei taxe de centru pentru protejarea mediului înconjurător, a clădirilor de patrimoniu şi pentru decongestionare. Cetăţenii ar dori să folosească transportul în comun” spunea Firea.
Trips & Tricks / Cabral vorbește despre vacanțele cu rulota la emisiunea de turism marca Libertatea
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro