Twitter a intrat pe internet în urmă cu aproape 4 ani. În doi ani de la lansare a reuşit să strângă în jur de 5 milioane de utilizatori, iar acum, potrivit statisticilor, a trecut de 100 de milioane de oameni. I se spune şi „SMS – ul internetului” pentru că platforma sa este gândită pentru a transmite şi a recepţiona de la ceilalţi, mesaje scurte de până la 140 de caractere.

Facebook a fost iniţial o reţea de socializare a studenţilor de la Harvard, iar cu timpul s-a deschis şi pentru cei de la alte universităţi. Lui Mark Zuckerberg i s-a aprins apoi beculeţul, iar în 2006, după ce şi-a dat seama de potenţialul acesteia, a transformat Facebook într-o reţea deschisă tuturor. Creşterea uriaşă a interesului pentru această platformă online s-a manifestat începând cu 2008, de la 15 milioane de utilizatori s-a ajuns la 250 de milioane de oameni care aveau profil pe site-ul lui Zuckerberg.

Citeşte şi pe evz.ro mai mult despre aceste reţele şi descoperă care este nivelul educaţiei utilizatorilor, interesul faţă de publiciate sau cât de activi sunt.

 
 

Urmărește-ne pe Google News