„Încă un segment de tablier a ajuns pe șantierul Podului Suspendat de la Brăila! Este al patrulea din cele 86 de segmente și urmează să fie montat în capătul dinspre Jijila al podului (județul Tulcea)”, a scris Sorin Grindeanu pe Facebook.
„Lucrările au ajuns acum la un stadiu fizic de 60% iar constructorii au dat asigurări că până la sfârșitul anului se va putea circula pe pod”, a adăugat ministrul transporturilor.
Va fi al treilea pod din Europa, ca lungime
Podul suspendat peste Dunăre va avea o lungime de 1.974 de metri, dintre care 1.120 de metri reprezintă deschiderea centrală, la care se adaugă două deschideri laterale de 489 de metri pe malul dinspre Brăila şi 364 de metri pe malul dinspre Tulcea.
Lăţimea totală va fi 31 de metri şi va cuprinde patru benzi de circulaţie a câte 3,5 metri lăţime fiecare, a relatat Agerpres.
La momentul finalizării, estimat pentru finalul acestui an, podul suspendat peste Dunăre, de la Brăila, va fi cel mai mare pod din România și al treilea din Europa din punctul de vedere al deschiderii centrale şi al lungimii.
Traficul rutier este deviat pe DN 22B – Şoseaua Dig Brăila – Galaţi timp de aproximativ trei luni, începând din 12 februarie 2022, în vederea executării lucrărilor de montare a tablierului.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro